SAMBAL CILI API..!!!!

haaa..ade ape dengan sambal cili api? mestilah ade sambal annnn...



glerglergler......memang sodap makan sambal cili api tuu. pastu aku pon kepenatan aw masok kua tandas. ish! ase cam tanak makan ag dah makanan tu aw. tesekse sanubari aku ni dah. tak sanggup nak kua masok tandas ag!
penat yg teamat sangat deng.... ='(  

tut tit tot tet....beginiler permulaannye..........
pagi tadi mak masak bihun masak cili api..pehhhh memang sedap banget. aku makan 2 kali aw, tapi takde efek ag tyme tu. oke la annn.... 
malam pon menjelme. disebabkan mak nak tolong owg kenduri, mak pon masak agi sambal cili api tok kteowg sebab tu jek yang sempat kottt. aku akak n' adik aku pon makan dengan enaknye...haaaa enakkkkk 

tapi snarnye mungkin mak ingat hari ni "ari sambal cili api" sedunie kot...pagi malam cili api...errrrrr

setelah beberape jam......jengjengjeng!!! aku kua msok tandas xbenti2 aw. aduhhhh! tengah2 malam la die wat hal perot ni. aku nak tdo pon xpat haa...oleh kerna sambal cili api yg sodap tuuu...grrrr!!!!  



AMARAN!!!!!
JAUHI  SAMBAL  CILI  API..!!!! KERANA  AMAT  BERBAHAYA  HAHAHAAA  


ARIGATOGHOZAIMAS sebab sudi baca tau ^.^"

6 comments:

Anonymous said...

jom gelak beramai ramai

nieya said...

olla..sjak bile ade blog ni sygku..hehe

roro said...

ano: kejamnyeeeee.!!!
nieya: sejak kebosanan melande ehehe

Anonymous said...

sy memang kejammmmmmmmmmm...jom gelak lg

roro said...

ish..tah pape jekkkkk

NieyaVanilla said...

hahahha,..yela ro..polo sni..ka kuarkan la butang folo n wt chatbox sni...sng aku nk komen2...hehhe

Post a Comment

: Assalamualaikum :
sudilah komen tau walaupun satu ^.^'