Merajuk...Perlukah???


as salam  ^.^"


aii eii uii.....
nak bebel cket jek ini malam
tibetibe terfikir.. perlu ke merajukmerajuk ni ea??
emmmm mungkin ade certain orang cakap "sangat perlu oke!"
dan... "tak perlu kott. buang mase jek"


iyeppp..setuju sangatsangat.
sebab semua orang ade pendapat masingmasing
bagi aku..aku setuju dengan duedue pendapat tuu..


cume nak nasihat cket pade yang suke sangatsangat merajuk tuu....
agakagak laa yee kalo nak merajuk tuu
takmolah sampai nak menyusahkan orang untuk pujok diri anda tuu
dan pade yang tak merajuk tuu..
aippp..kamu ni waras dok?
orang yang takde perasaan jek aw xmerajuk ni...


emm oke. abes sudah.
wassalam.




:::::hehehee senarnye baru plan nak majuk. geram oke. tapi pk2 tak perlu pun. cian at orang yang nak pujok tuu. dan kepada awok..saye bawak jek fon cel td. tapi takmo angkat kol awok.. hohooo dan muke  =p  :::::

ARIGATOGHOZAIMAS sebab sudi baca tau ^.^"

6 comments:

wan aizat said...

awok...
cowy...
xde niat nk bagi awok majok...
heee^^..
tp nk mntak maap jgk...
maapmaapmaap...^^

shOreita said...

elehhh..hehee dan muke

wan aizat said...

hehehe...
padan muke saye:P...

shOreita said...

memang padan muke pun. tp padan muke ngn ape? picang ea? huhuuu =p

~sHy~ said...

xpayah la merajuk..nanti bf awk tu kena top up bnyk sebab nk call pujuk awk...ape kata awk claim duit yg die nk top up tu utk blnje awk..hahahaha

shOreita said...

xmajok pon aw.. ag pon buang mase jek mjok. t elok alek annn

Post a Comment

: Assalamualaikum :
sudilah komen tau walaupun satu ^.^'