marah+geram+benci+tak suka+menyampah..!




Assalamualaikum w.b.t…





Pin pinn pinnnn..!!
Pon ponn ponnn..!!!
Errrr… rasa marah+geram+benci+tak suka+menyampah aw…
Cik ita bukan nak marah tak tentu pasal aw.
Tapi.. petang kemarin cik ita pergi Econsave at senawang ngan family, nak belilah barang tok nek maktab ni kannn…
Tengah dok cik ita cbok kulu kilir nak carik barang…
Tup tuppp.. pehhh!!!
Rasa macam nak gigit2+nak telan2+nak kunyah2 jek aw sorang budak ni.
Selame ni cik ita dengar2 jek orang cakap…
Tapi tadi jadi depan mate pulak… errrr nak berapi oke dan memang dah berapi dah pon!
Ade lah si polan ni… die nga dok cangkung susun barang. Oke. Murni keje tuu..bagus.
Tapi kannnn… boleh tak cangkung betol2 cket?
Kamu sedor tak ‘aset’ kamu terdedah?
Kamu tak rase angin sejok lalu menerpe kee?
Cam tipo jek pulak tak rase+perasan kannn!!!!
Haaaa… errr cik ita yang tengok ni pon malu gler2 aw.
Ikotkan ati memang nak jek cik ita tegor aw.
Tapi… niat tu terbantut pulak sebab mak ngan abah ade at belakang.
Malu oke. Cik ita malu ngan mak+abah.
Sebab ape?
Sebab malulah ade anak gadis melayu macam tu.
Errr.. pape pon cik ita takmo bebel lebih2.
Sebab tatau la si polan tu saje dok ‘tayang’ ataupun ‘tertayang’.


Oke. sekian. wassalam.



ARIGATOGHOZAIMAS sebab sudi baca tau ^.^"

No comments:

Post a Comment

: Assalamualaikum :
sudilah komen tau walaupun satu ^.^'