Salah Kee Pakai Seksi?




Assalamualaikum…

Haaa…awat cek bowink sangat ea..aish  =.=”
Pastu dah bowink ni ape ag…menaip tah ape menaip lah kannn..
Bukan ape…tadi cek tengok cite Melodi yang at tv3 tuuu…
Pas semayang Zohor tadi terlintas at pale ….”salah kee pakai seksi?”
Agak menimbulkan kekonpiusan wehh






Memang sengetlah kan tanye soalan camtu…
Memanglah salah cik ita oi…aiyooo
Tadi at cite Melodi tuu ade la die persoalkan pasal “Nana” yang salu duet ngan arwah Acik Spin tuu sebab pakai seksi..dedah sangat katenye…
Kalo pade pandangan cik ita ni..memang tak nafilah memang sekse wehhh…
Tapi ikot suke hati masing2 lah kan nak pakai lagu cane pon..
Nak buka tu kee..nak buka ni kee…punyer suke hati lah
Masing2 dah ade didikan & pengetahuan dalam dada+kepala kannn….
Tapi tak semestinye yang pakai dedahdedah tu jek seksi oke
Yang pakai tudung tutup sume2 litup pon seksi jugak aw…
Seksi tang mane haaaa..?
Haaa..seksi tang tu laa…tang tuuu…..
Even tutup sume tapi tetap seksi+sekse aw
Ape yang seksinye..?
Pakai ketat2 tu seksi lah jugak annn…(hamek ko kene idung aku sekali hoho)
Konklusiya…
Haiyaaa…punyer sukelah kannn nak pakai seksi pon
Sebab sendiri2 tanggung maaa…aishhh  =.=”


sekian....wassalam  ^.^"



ARIGATOGHOZAIMAS sebab sudi baca tau ^.^"

3 comments:

abg keras said...

seronoknya tgk awk pki seksi... rasa cam nak gigit je.. free ujung mgu ni.. kita ehem2..

shOreita said...

gilerrrrr

....~MissMarshmalloW..~ said...

siapakh itu??? erkkk...

Post a Comment

: Assalamualaikum :
sudilah komen tau walaupun satu ^.^'