Menjelmanya Bulan Ramadhan


Assalamualaikum...

ohaiii... kejap jek mase berlalu kannn.
tup tuppp..nak masok bulan Ramadhan dah. bulan yang penuh mulia dan barakah  =)
bulan Ramadhan ni, kite sebagai umat Islam diwajibunkan berpose oke.
takmotakmo kalo tak pose aw..gigit nanti ni ang.
kepada umat Islam yang belum ganti pose yang tertunde tuu silesilelah menyelesaikannye oke *termasoklah den ngee
kalo tak ganti..uhhh menyusahkan badan pulak.
at dunia ni memanglah tak nampak susahnye tu kann.
tunggu jek at akhirat nanti..haaaa aiyok tatau  =p




di samping nak menjelmanya bulan Ramadhan ni, jomlah kite samesame berusaha mempertingkatkan amalan kita yang tak seberape nak menimbun ni sebagai bekalan at akhirat nanti an2.
kalo macam aku, aku memang selalu mengamalkan bace Al-Quran pas semayang Maghrib setiap ari.
tapiii..ish tak cukup oke.
emm nampak sangat tak seberape annn...errrr hinenye aku rase.
pape pon jomlah kite same2 berusaha oke  ^.^"


sekian, wassalam.



ARIGATOGHOZAIMAS sebab sudi baca tau ^.^"

7 comments:

amnie azmira said...

pose ganti lekas2..hee..xsabo jgak nk tunggu bulan ramadhan nih

Rozita a.Halim said...

tgal seari jek. padahal mmg seari jek pon, tp bkn men susah. amnie pon takmo lupe2 ganti oke ^^

Syahirah Suhaili said...

yes..nak raya dah..hehe..bulan puasa best,macam2 makanan ade..haha..ingat mkn je adiela nie kan..adiela pon baru je abes ganti puasa..neway,slamat mengganti puasa ye..hehe.. :D

Rozita a.Halim said...

bkn makanan jek aw. wet raye pon dpt hehee. btw tentiu. xsbr nk ganti ni hehee (ketinggalan jek ann)

: : sang drama king : : said...

: : x sbr la nk raya~

:D

Rozita a.Halim said...

raye jekk? pose? ehee jeng3 =p

Dududu said...

xsaba nak poseeeeeeeeeee ^^

Post a Comment

: Assalamualaikum :
sudilah komen tau walaupun satu ^.^'