Serius Best!!!



Assalamualaikum w.b.t.

Yeayyyy!! Yaaa bedabeduuu…




Haaa… tak pernah-pernah ceq cakap camtu, arini tiba-tiba ceq tercakap dan tertaip. Ceq nak habaq maih ni… ceq telah berjaya menonton cerita ‘Ombak Rindu’ tau… hoyehhoyeh! Takmo jeles oke.

Haaa kalau mau tahu.. cerita ni diadaptasi daripada sebuah nove yang dihasilkan oleh Fauziah Ashari. Ummm.. adik-beradik Awal Ashaari ke yee anda ni?? tolong jawab sikit… hekkk! Jangan haraplah. Dia memang takan jawab soalan ceq ni lalalaa.

Emm, bukan nak cakap apelah.. tup-tup dia pergi buat cerita daripada tulisan novel tu tau. Jangan main-main oke. Nampak sangatlah kan cerita ni sangat x10 sodap banget dehh.

Ape yang penting kalau korang nak tau… lagu tema cerita ni pon sodap. First time ceq dengar pehhh! Serius memang terus terpikat tergoda u.. lagu tu dinyanyikan oleh Hafiz dan Adira. Uhh… memang terus longlai. Korang dengarlah tau.

Dan ape yang penting.. korang mesti+harus tengoklah cerita ni ea. Ceq guarenti  jaminlah… takan menyesal punya. Percaya cakap ceq tau. Kalau nak pergi tengok tu.. lagi sesuai tonton bersama kekasih hati masing-masing. bukan sebab apelah kan.. sebabya supaya kat ending dia nanti..korang boleh dapatkan moral of the story dan tenunglah mate kekasih anda. Ceq da buat… insyaAllah… akan lebih menyayangi dan menghargai satu sama lain.



ARIGATOGHOZAIMAS sebab sudi baca tau ^.^"

4 comments:

nini said...

wah teringin nak nengok jugak....tp tol ke best....sebab citer lagenda budak setan tu tak sama ngan novel pon...hihi

Rozita a.Halim said...

umm tatau la nini. sbb ade org ckp takdelah nk sme sgt. tp depends on msg2 kot. bg roro okelah cte tuu...tgoklah..rugi tau xtgok aaron hehe

Miss Tembikai Bulat said...

sedih, nangis i tgk movie dia :|

Rozita a.Halim said...

hehee.. wahh mghayati sguh ni =p

Post a Comment

: Assalamualaikum :
sudilah komen tau walaupun satu ^.^'