Aduhai Nano...

Assalamualaikum..



okeh.. entri kali ni aku nak conteng-conteng tentang kepelikan dan ketidakpuasan hati terhadap lagu 'awan nano'.
haa..aku bukan nak pertikaikan kemenangan yang si Hafiz tu rangkul tau. aku nak pertikai pasal "kenapa selepas dia menang, radio ERA asyik mainkan lagu dia aja?". haaa cuba la jawab...cisssdel betul.
tau laaa..lagu 'awan nano' tu menang..tapi takyah dee asek nak mainkan lagu tuu setiap jam weh.
bukan nak cakap aku tak suka lagu tuu...suka oke. tapi kalau gegendang telinga aku asyik dok dengar benda sama..uhhhhh tak kee muak aku ni haaaa?!
lepas tuuu kannnn.....kalau dah lagu 'awan nano' aje yang acap kali dimainkan...lagu lain bila nak dimainkan ea? errrrr!!
kasihanlah kat penyanyi lain ngan aku ni. tahu tak muak?!

heheee..even lepas marah pon..aku rasa masih tak terlambat lagi kan nak ucap tahniah kepada Hafiz atas pencapaian cemerlang yang dia lakukan. um walaupun aku tahu...ucapan aku ni memang takan sampai kat dia. suka hati akulah oke...muahahahaaaa




ARIGATOGHOZAIMAS sebab sudi baca tau ^.^"

11 comments:

Farah Hanis said...

Hafiz memang layak :)

Rozita a.Halim said...

mmg layak..tp takyah la asek men lagu die aje. cm xde lagu len an at mlysia ni.. ^^

Mimie said...

follow u.. hit me back yea
http://mi2-bluebird.blogspot.com/

Rozita a.Halim said...

oke ^^

Nana said...

Ahaha..hafiz tu my idol taw..sbb dia macam johan..i like johan damn much.

Rozita a.Halim said...

hehe tp mmg sebijik kot muke dorg

Mazri Khairil Mazri said...

ala... bkn tak tau?

ERA kini Memainkan Muzik Hit Terbaik

dah kata hit, depa putar lagu hit je, walaupun berulang banyak kali.

memang anti-ERA dah...

p/s: jom masuk kontest sy.. http://khairilmazri.blogspot.com

Rozita a.Halim said...

okeh ^^

Belog Sambal Belacan said...

okeh

http://akutetapaku85.blogspot.com/

EmpayarUtama said...

Ok tuh, masih banyak lagu. Pegi belog kengkawan satu lagu tulah pun tiap belog, tak rasa boring ke? Hehe jangan mare...

NINA AMIRA said...

betul setuju sangat. bosan dah asyik ulang dengar lagu yang sama

Post a Comment

: Assalamualaikum :
sudilah komen tau walaupun satu ^.^'